HCS Blog

  • Start
    Start Tutaj znajdziesz wszystkie wpisy dostępne na stronie.
  • Kategorie
    Kategorie Wyświetla listę kategorii tego bloga.
  • Tagi
    Tagi Wyświetla listę słów kluczowych, które zostały wykorzystane na blogu.
  • Blogerzy
    Blogerzy Wyszukaj ulubionego blogera na stronie.
  • Wpisy Zespołu
    Wpisy Zespołu Wyszukaj ulubiony zespół.
  • Login
    Login Formularz logowania
Artur Wilk

Artur Wilk

Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w obszarze budowania i wdrażania rozwiązań szkoleniowych wspierających realizację wyników. Wielokrotnie uznawany tytułem najlepszego Trenera Roku. 


Posiada międzynarodowe certyfikaty trenerskie FranklinCovey, DOOR International, Jolles Associates, VitalSmarts. Zdobytą wiedzę wykorzystuje współtworząc i rozwijając know-how na polskim rynku. Przygotowuje oraz dostarcza projekty rozwoju kompetencji biznesowych oraz osobistych ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian i usprawnień w obszarze sprzedaży i zarządzania.


Szkoli kadrę zarządzającą i menedżerską polskich oraz międzynarodowych firm. Pracuje z największymi światowymi markami, takimi jak: ATOS IT Services, Nutricia Polska, Nivea, Shell Polska, Statoil. Polkomtel, AIG Bank, Toyota Bank, General Motors, Coty Polska.

Dodane przez w w HCS

Kwalifikowanie szans – to ten etap w procesie sprzedaży, z którym polscy dyrektorzy handlowi i kierowane przez nich działy mają największy problem. Tylko 8% deklaruje, że zawsze przeprowadza kwalifikację w powtarzalny sposób, a jedynie 3% uważa, że skutecznie może szacować szanse sprzedażowe. Tymczasem, są kraje, gdzie odsetek firm stosujących do tego precyzyjne i mierzalne procesy sięga 25%.

Przeczytano: 1950
0

Dodane przez w w HCS

W dużej firmie z branży IT spadała sprzedaż, organizacja przechodziła poważną restrukturyzację i stała przed koniecznością znacznych zwolnień w razie braku poprawy wyników sprzedaży. Menedżerowie musieli znaleźć sposób na stałe zwiększenie i utrzymanie sprzedaży.

Przeczytano: 1699
0

Bardzo lubię grać w golfa, lecz muszę z przykrością stwierdzić, że niestety nie jestem w tym dobry. A prawdopodobieństwo, że będę w tym dobry jest bardzo niskie. Gdybym jednak chciał poprawić swoje zdolności musiałbym spędzić trochę czasu z trenerem i popracować nad moim zamachem a potem jeszcze kilka lat na polu golfowym.

Przeczytano: 1767
0

W FranklinCovey stale pilnujemy, aby nasz praca skupiała się na rzeczach naprawdę ważnych. W rezultacie nasze programy z Praktyki Efektywności Sprzedaży zostały zaprojektowane w tym duchu. W związku z tym chciałbym poświęcić kilka minut, aby podzielić się tym, co Mahan Khalsa (twórca metody HCS) nazywa 6 zasadniczymi elementami sprzedaży.

Przeczytano: 1943
0

Dlaczego jest tak, że elita sportowców nie tylko wymaga, ale również płaci ogromne kwoty za coaching, który pozwoli im utrzymać się na szczycie swej kariery? Co takiego wiedzą ci profesjonaliści o wartości coachingu a na co nie wpadli jeszcze specjaliści ds. sprzedaży? 

Przeczytano: 3510
0

Dodane przez w w HCS

Żółte światła (zarzuty, wątpliwości, obawy) pokazywane przez klientów przetwarzane są najpierw przez część odpowiedzialną za emocje w mózgu specjalisty ds. sprzedaży, a następnie przez część mózgu odpowiedzialną za logikę i racjonalne myślenie. Ponieważ żółte światło może stanowić zagrożenie dla powodzenia sprzedaży, pierwszymi reakcjami handlowca mogą być emocje oparte na strachu, walce lub odrętwieniu. Czasem te emocje są tak silne, że hamują lub zmniejszają racjonalne odpowiedzi.

Przeczytano: 2556
0

Dodane przez w w HCS

Przeczytano: 1994
0